Inte lång tid kvar nu!

Ja jag ska ju färga och klippa mitt hår den 23e Mars! Och jag ska ju bli ljusare i håret! Och jag kollade nyss runt lite på olika förslag. Så tänkte att mina kära läsare skulle få vara med och tyck till om hur ni vill att jag ska ha mitt hår!

Så lite bilder på lite olika hårfärger. Skit i frisyren för ska ju fortfarande ha mitt hår, hahahha!

Mörkblondt, as snygg tycker jag! Tänk sen när det blir solblekt!

Väldigt ljust, nästa för lljust enligt mig! Vill ha lite mera åt det bruna hållet!

Den där var också as snygg, lite likd en första!



Ja det var lite förslag, så ni får säga exakt hur ni tycker!

Nu blir det duschen sen sovdags! Godnatt, sovgott!



P U S S A R

Kommentarer
Postat av: ssofia

du ska ha brunt :O

2010-02-10 @ 20:44:10
URL: http://sofiaperneblad.blogg.se/
Postat av: Anonym

tredje

2010-02-10 @ 20:44:57
Postat av: malin Wickström Uknow

du passar i allt gumman ;) digra att du ska bli blond igen(Y) slipper jag känna mig ensam:P haha ^^ men jag tror du mest skulle passa i den tredje men det är vad jag tycker;) om jag skulle ha valt till mig själv skulle jag tagit den allra ljusaste men det är för jag gillar blont Uknow;) aha<3

saknar dig puss<3<3

2010-02-10 @ 21:09:47
URL: http://sattsapajvc.blogg.se/
Postat av: syster

om jag får säga min mening så tycker jag du ska börja med att färga ljustbrunt/mörkblondt. gör inte för ljust på en gång. det går att göra det ljusare senare med slingor :) <3

2010-02-10 @ 21:28:12
URL: http://jennyp.devote.se
Postat av: jadu

deras ansikten är ju sjukt fina inte som din allså , så de passar väl i alla möjliga hår färger...

2010-02-10 @ 21:36:02

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0