Im happy today!

Jaaa, just nu är jag hos Rinat vi var ner på stan lite snabbt typ en kvart, haha! Jag gick in och testade skorna och dem satt as bra och var as sköna! Jag får dock mina pengar på fredag.. Men jag frågade om jag kunde lägga undan dem tills dess, haha klart jag fick! Haha nej men det var helt okje, snacka om glad jag blev! Det var dels rea på dem nu så dem kostade bara 250kr, snacka om att jag blev mera glad!

En bild på mina älsklingar!

Ja dem skorna som är närmast! Helt vanliga svarta och dem var bara så sköönnaaa!! Dem är snyggare på sen är det typ 10cm klack, I LIKE!



Men ska snart dra och skriver när jag kommer hem! Ha en bra eftermiddag!



P U S S A R

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0