Holland 2010 i bilder!

Nu kommer lite bilder från Holland!


Vi kan ju börja med en trött bild på mig som pappa tagit, haha kul?! NEJ..

I Tyskland, vissa var och käka frulle. Några var kvar!

Haha, traänaren Daniel, han har lova att läsa min blogg, då måste han ju få
vara med på den också!

Min start på 500m haha!

Lite suddig bild, men innan vi ska testa isen, där sitter jag, haha!

Min familj som jag bodde med, pappan fattas!

Bowling, jag vann, hhaa bäst jag e!

Lägger upp mera bilder senare! Pappa ska ha datan och det går skit segt! PUSSAR!


Kommentarer
Postat av: Ellinor Frendin

Vad fick du för poäng då? :P själv fick jag 37... pinsamt -.-

2010-03-01 @ 14:49:00
Postat av: malin Wickström Uknow

bilden innan träningen var innan jag fick kramp:P hahaha jag är iaf med på två bilder :P den innan träningen o i bussen kan man se mitt huvud sätet bakom carro;) hahaha om du vill veta;)

2010-03-01 @ 20:11:31
URL: http://sattsapajvc.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0