Hemma och är sjuk....

Igår efter träningen så hade jag as ont i magen och mådde skit illa, drack lite juice och det gick ju bra! Skulle käka en polly men då tog det helt stopp! SÅ jag vaknade i morse av mest ont i magen lite halft illamående... Så ska inte till skolan, men om jag mår bättre ikväll så ska jag träna! Det är faktiskt USM i helgen så man vill ju vara i form till dess.

Igår så var det iaf as kul men skit jobbigt på träningen! Så idag skulle jag och Nikie bara köra lite lungt på isen sen köra 30sek fem gånger typ och löpa hela tiden, haha! Om ni fattar vad jag menar så är det bra, hihi!

Skulle haft matteprov idag men får göra det i morgon eller något.. Tur att man tog med sig teknik uppgiften med sig hem så man kanske kan göra klrt en hel del på den, skulle ju vara toppen bra!

Men ska nog vila lite nu, skriver senare sötnosar!

Bild från igår;


Älskar att vara ful, haha!



P U S S A R

Kommentarer
Postat av: sanna ida kristina suomela

grymt fin!<3

2010-02-17 @ 07:43:23
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/
Postat av: addee

naajs bilder :D <3<3

2010-02-17 @ 20:03:47
URL: http://addealmighty.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0