Hemma nu iaf..

Ja jag är hemma nu och ska hjälpa till lite emd maten, det blir kött och potatis o en massa sallad, mums! Jag var som sagt på apoteket först och dem sa att man skulle vända sig till sin barnmorska eller ungdomsmottagningen. SÅ vi traskade dit och dem sa att man skulle vända sig till vårdcentarlen, haha! Så mamma får ringa dit i morgon! Måste ju ta tabletterna 3dagar innan mensen så jag hinner nog få ut dem hoppas man på!

Vi mötte Elin på stan innan vi drog dit också...

Men nu måste jag verkligen hjälpa till med salladen, så hörs  sen!


P U S S A R

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är det du ska?

Eftersom du ska skjuta upp mensen och åka buss

Hoppas du svarar

Kramisar / Jag ´bara älskar din blogg

2010-02-15 @ 19:52:11

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0