Hemma idag igen..

Innan jag skulle sova igår så började jag få ont i magen igen... Så jag bestämde mig för att vara hemma en dag till! Så vaknade jag typ vid tio i sex då som jag ska gå upp.. Men lyckades att somna om!

Idag så MÅSTE jag skriva klart min teknikuppsats, så tråkigt! Men har ju tid på mig nu så det är ju skönt... Ska nog träna ikväll, iaf köra lite lungt för jag ska bli fotad av mammas kompis. Hon vill ha en tavla på mig, haha PINSAMT!

Igår så kikade jag igenom gamla bilder på mig från Mallis och ska försöka få in bilden på datan. Den blir inge bra om man tar kort då blir den så mörk och tråkig! Men om jag kan få in dne på datan så kan jag visa, haha!

Men ska kika lite tv nu tror ja! Skriver senare!


P U S S A R

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0