Hemma efter en rolig tårtdag..

Hahaha, ja jag och Mattias bakade tårta idag. Vi hade vanliga tårtbottnar och på det understa lagret hade vi hallonsylt med maränger som vi smulade ner. På det andra lagret vanlig vaniljkräm! På det översta lagret grädde (med lite vaniljsocker) och hallon och maränger. Den var as god, mums!

Vi satt lite vid datan, snackade (bråkade lite som vanligt, hahaha) och sånt. Men det var kul, mycket skratt iaf.

Åker klockan åtta i morgon. Tävlingen börja vid ett.. Men jag kommer iaf att blogga innan jag åker, det är ett måste. Sen blir det inte förän senare på kvällen innan middagen.


Men nu måste jag ladda min ipod och fixa lite saker inför i morgon! Köpte iaf en svart bh på h&m (bild kommer en annan dag)...


Godnatt,

P U S S A R

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0