Haha jag och Rinat!

Ja jag och Rinat kom hem till henne och vi käkade pannkakor. Sen så gick vi ner på stan och kikade lite. Innan vi skulle hem så ville vi göra något kul (men sjukt) vi bestämde oss iaf för att test "fula" kläder på ginatricot. Vissa kanske satt bättre än vad man trodde, haha!

Lite bilder på oss, haha!

Haha ja gullig kjol, hahhaahha!

Haha söta Rinat!

Det där är INTE en klänning iaf, hahahhhaah det märkte ju jag. Men söt var den!

HAHAHAHAHA!



Ja haha det var lite bilder! När vi kome hem så bakade vi cupcakes, mums! Bild kommer senare. Men ska snart kanske hem och då skriver jag mera. Slutar vid tolv i morgon, skönt! Då ska man träffa Rinat (igen) och Tove! Det är våran dag på Tisdagar som ni kanske har märkt??!!



P U S S A R

Kommentarer
Postat av: Anonym

haru löshår ? :s

2010-02-08 @ 19:16:38
Postat av: addeeee :D

haha najs cloths :D <3

2010-02-08 @ 19:51:11
Postat av: sanna

söta :)



♥ KÄRLEKS-TÄVLING!! KIKA I FÖRSTA INLÄGGET, ANMÄL DIG GÄRNA :)

2010-02-09 @ 12:37:50
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0