Gokväll på er solstrålar!

Sådär nu har man tränat och vart med Rinat och Tove.. Min dag!

Först så var det skolan sen så efter lunch drog jag ner och Rinat ner på stan för att kolla om man kunde ta hål i örat när som hellst. Så hon sa att det var helt okej att ta när man ville. När vi då gick där ifrån så ville vi verkligen ta då! JUST DÅ... Så vi ringde runt till mamma, rinats föräldrar och undrade om någon kunde hänga med. Rinats pappa kunde! Tack! Så vi gick till baka och det kostade 130:- och vi hade bara 200:- med oss, så han fick springa o hämta mera...

Ja resultat;

Ja så blev det, ni ser den lilla guld pärlan, så snyggt! Love it!

Efter vi hade atgit hål så mötte vi Tove och hon märkte inget först, haha. Men sen så! Vi drog hem till Rinat och sa grattis till hennes lilla syter Bella, hon kommer få en present av mig sen då jag fått mina pengar! Sen skulle vi ner på stan innan jag skulle till träningen. Då skulle vi träffa Sebbe och Jesper, men vi träffade bara Sebbe! När vi lämnat honom så halkade Rinat på torget, eller ja.. Tove fällde henne, hahhha!

Min buss kom aldrig så mamma hämtade mig och så tillslut var man på träningen. Den gick bra och var as jobbig.. INTE KUL, men hoppas den ger resultat!

Nu ska jag hugga in på min först semla för i år, mums? Eller blä? Ja vi fär väl se.

Men hörs sen

MUMS!


P U S S A R


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0