En fin morgon!

Godmorgon på er!

Jag vaknade av att det var väldigt ljust men kallt.. Jag änskade att det var sommar att när man klev ut för att gå in till huset kunde man dyka ner i poolen sen gå upp. Åh vill verkligen ha sommar nu, är trött på kylan!

Jag gick upp typ runt halv tio och käka lite frukost. Sen så fixade jag naglarna, dem blev inte alls så bra som jag ville att dem skulle bli *suck*... Menmen, dem måste växa mera och jag måste typ proppa i mig b-vitamin, inte kul!

Förlåt för att jag inte skrev något kul igår och sånt. Men var bara inte på blogghumör, men det kom tillbaka i morse då jag bara längta att få skriva, hihi! Så jag kommer skriva mera idag (om jag har tillgång till en data) och så.. Ska ju fika idag med Ida och Karolina, mys! Efter det ska jag träffa Anton och kanske Elin, hoppas hon kunde vara med, skulle vara kul!

Ska sova hos någon idag men vet ej vem, haha! Menmen, det får tiden utvisa, skoja! Hahah!

En bild på mig från helgen;

Haha Malin tog den på mig när jag kom in efter 1000m tror ja!


Men nu ska jag snart hoppa in i en dusch och sedan fixa mig, bloggar innan jag drar! Ha en bra dag och va ute i solen, ett tips bara!


Ps; Tidningen ringer snart, hihi!

P U S S A R

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0