Drar iväg på träning!

Jag vaknade nyss och har sovit bort min huvudvärk som jag haft ett tag så nu känns den bättre fast man blir ju skit seg efter man sovit, haha! Men så jag ska ner på träning, har ju inte ont i halsen eller något sånt så det är ju inge farligt att träna!

Åker typ om 40 minuter så jag har ju tid på mig, haha! Älskar att sooovvvaaa!

Duscha i morse så jag hade knut på huve hela dagen, haha så det blev lockar! Nu ska man ju bara träna så onödigt om man ska slita på håret för det! Menmen så där blir dem om man sover med knut... Hhaha!



Jag skriver mera ikväll typ runt sju eller åtta! Ha en bra eftermiddag min kära läsare!


P U S S A R

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0