dålig morgon!

Ja har en väldigt dålig morgon och är väldigt irriterad... Håret blev inte bra, kläderna blev ej som jag hade tänkt mig.. Menmen, ibland får man väl se ut så då....

Jag har den vita nya tröjan, men hade inge snyggt vitt linne under så blev lite fail. Måste köpa ett nytt! Men jag satte dit en säkerhetsnål på mina nya leggings och fäste tröjan där (se bilden nedan) så den inte blir så lång på båda sidor..

Idag fyller Mattias så ska hem till honom o baka tårta och fira honom. Grattis! Sen så ska jag hem runt sex/sju för måste packa ska ju på tävling i morgon i Uppsala. Ska tävla JSM och jag o Nikie ska bo hos Erik, haha!

Men nu måste jag fixa lite,
Dagens Outfit;

Där ser ni att tröjan är lite "invikt"
Mina leggings syns ej så bra!

En bild på mest tröjan! Tror den blir snygg till sommaren
sen med bara en bikini under?! Den är väldigt
sval!

Yeeaaah en pose får ni också! Hörs på engleskan!


P U S S A R

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0