blogg.se funkade inte igår, som vanligt!

Godmorgon på er!

Igår så funkade inte blogg.se och jag kunde dock inte skriva då! Men jag skriver lite snabbt nu ist!

Jag fick en fråga om jag hade löshår och mitt svar är;

Nej jag har inte löshår, jag låter mitt växa utan löshår!

Det är bra att man frågar för man kan ju inte veta själv? Slutar toilv idag, skönt! Jag ska handla tyg idag till min en armade klänning som jag ska göra på syslöjden. Tror den ska vara någon somrig färg!

Lägger upp lite låtar som jag lyssnar på just nu, för jag orkar inte ladda upp bild på mig själv, haha!

Musik a lá Linda;




Ke$ha-      Take it off

Alexandra Burke-      Bad Boys




Men nu måste jag fixa mig lite till. Så kanske laddar upp mera musik senare ikväll. Så ni får ha en jätte bra dag och hoppas allt går bra!


P U S S A R

 

 

 









Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0