Blogg.se är skit segt!

Jag är så trött på blogg.se! Det är så segt och ibland så funkar det inte och allt? Det ska inte vara så blir så irriterad!

Jag sitter här o lyssnar musik med Rinat mitt hjärta! Vi tar det lungt pluggade lite typ i tio minuter, haha! Men vi ska läsa lite innan vi slaggar! Vi ska dela säng i min 90 säng.. Hahha, jag vill ha min 1.60 säng snart! Men får den snart, myys!

Vi har kika sommar bilder och vill ha sommar nu! Jag vill bara kunna vakna, gå ut och käka frukost på verandan sen hoppa ner i poolen och bara schteeekkkaaaa! Det ska jag och Rinat göra hela sommaren! Vi ska chilla vid poolen och allt! Mys!

Men nu så ska vi kolla runt lite mera och så. Skriver i morgon bitti och då blir nog eventuellt en "outfit" bild med mina nya JEANS! Nice va? Jaa, hahahahaha!

Godnatt, sov gott!

P U S S A R

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0