Åh planer inför sommaren!

Jag ska ju eventuellt åka till Israel med Rinat i sommar! Men vi har ingen att åka med och vet ej riktigt om jag får.. Men man måste ju typ boka biljetter snart så dem inte blir så jädrans dyra! Men mammas kusin ska till Spanien i sommar (Louice) med sin dotter Tindra och hennes mamma Eva! Så hon frågade om jag ville hänga med dit i Augusti. Dem ska vara där en månad och då kan man ju åka dit med dem eller något sen åka hem typ två dagar innan skolan börjar! Åh det är klart jag ringer mamma på direkten! Hon lät faktiskt inte så emot det så man kan ju hoppas!

Åhh det skulle vara så kul och mysigt sen fira min födelsedag där, fyller ju den 10 augusti, så myys!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0