404!

Detta är mitt 404 inlägg eller hur man ska säga, haha! Jag har gjort mycket förändringar (tror jag)... I början skrev jag med små bokstäver överallt och gjorde gubbar och massa sånt! Idag så skriver jag med stor bokstav i början och en massa sånt.. Inga gubbar, visst några kansek tycker det ser tråkigt ut? Men jag tycker det ser bättre ut på något sätt! Det ser mera ut som om någon vill läsa, jobbigt om det kommer en gubbe mitt i allt, haha!

Jag kikade nyss lite på tv och den ända filmen som var på tv var typ Patrik 1.5.. Så det blev att kika på den och käkade nyss lite till frulle, inte så gott och inte så sugen... Ska snart sätta mig med uppsatsen tråkigt nog! Sen när Tove och Rinat har lunch i skolan skulle dem ringa mig, hihi! JAG BEHÖVER SÄLLSKAP!

Tur att man har spotify och datan, haha! Vi har inga bra filmer heller och jag vet ej om det finns saker så man kan baka? Annars ska jag nog göra det... Inte för att jag är sugen på att käka det, men jag är sugen på att baka det, haha! Ja men vi får se hur det blir...


Saknar er brudar! I morgon så ses vi äntligen!!!

ÄLSKAR ER NI BETYDER SÅ MYCKET OCH DET VET NI OM, NI ÄR DEM BÄSTA OCH KOMMER ALLTID ATT VARA DET, PUSSAR TILL ER!♥

P U S S A R


Kommentarer
Postat av: addee

gillar den där bilden i mitten, vet inte varför ^^ ;D <3<3

2010-02-18 @ 13:40:16
URL: http://addealmighty.blogg.se/
Postat av: tove

DU OCH RINAT ÄR MINA ALLT! JAG BEHÖVER ER LIKA MYCKET SOM SYRE, VATTEN OCH MAT! <3

2010-02-18 @ 14:59:19

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0