19 Februari

Ja god morgon på er!

Jag är väldigt trött pga av en pratnisse i telefonen i natt, haha! Menmen känner mig ändå rätt utvilad eftersom jag sov väldigt mycke när jag var sjuk!

Idag ska jag hämta ut mina pumps, åååh så kul (bild kommer ikväll).. Sen vid typ två något ska jag hem till Anton. Får se vad som hittas på! Ikväll blir det iaf att packa och fixa lite inför tävlingen i morgon, väldigt nervös vill jag lova! Hahhaa!

Men ska fixa klart mig nu, kanske hinner skriva lite senare, annars så får ni ha en bra Fredag!

Mina fingrar kom inte med (suck) hahahahaha!


P U S S A R

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem anton är det du träffar ?:) <333

2010-02-19 @ 17:08:27
URL: http://idaalundholm.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0