06.57

Godmorgon på er! Tack för de fina kommentarerna om vilken färg och sånt! Sen var det någon som var "anonym" eller skrev "jadu" och sen en lite ful kommentar! Men jag tror nog att den är väldigt avudsjuk på mitt utseende. Den skrev något om att "alla dem har fina ansikten så dem passar i allt, inte ser ut som dig iaf" eller något sånt. Om den kan vara så dryg bakom datan så kan den iaf skriva sitt namn.

Om jag tror att jag vet vem det är så är iaf jag den snyggaste av oss två, mohahahahah! Jag tror att om dme ser henne att dem håller med mig, är hon dryg mot mig så kan jag ju säga sanningen. Eller vad tycker ni? Lite fegt att skriva anonymt för då vågar man ju inte visa något, rädd för att jag ska ha bevis eller?
Väldigt fegt den som skrev iaf att inte skriva sitt namn!


Men vill iaf tacka er som skrev fina kommentarer och hur ni tyckte att jag skulle göra!♥

Idag så slutar jag halv tolv och då ska jag och Rinat ner på stan och jag ska testa dem där snygga skorna! Dem är mina, haha! Sen så vet jag inte mera vad vi ska göra! Ska dra till mammas jobb vid halv fyra med bussen. VI ska sedan hem för att åka runt sex till Örebro och träna!

Har lockar idag (flätlockar) så lägger upp en gammal bild när jag hade det. För jag fastnar på bild idag!



Nu ska jag käka upp min vattenmelon och lite hallon som är min frukost, mums! Fast kommer nog bli ganska så hungrig snabbt dock...

Ha en bra/fin dag allihoppa!

P U S S A R


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0