Svensk avundsjuka

Hejsan på er alla!

Hoppas ni hade en bra julafton igår. Min var verkligen bra och gud så mycket jag käka.. Fick de mesta som jag önskade mig så det gjorde mig bara mer glad, hehe. Idag så firade vi jul med farmor och farfar då fick jag pengar och det passar jätte bra nu till mellandags rean, fick även lite saker för fötterna och så. Åkte vidare till Stoclkholm för att fira jul med brorsan!

Som sagt.. Det vanligaste i Sverige är nog ungdomens avundsjuka. Man blir trött på den samtidigt som jag tycker den är ganska så intressant. Den får ju den uppmärksamhet som den vill ha? Blir ju att man skriver om de eller lägger in en kommentar om just detta. Varför jag skriver om det är för den skrattretande kommentaren som jag fick i förra inlägget... Om att man var en fjortis osv, så nu har ju den personen fått den uppmärksamhet som den villl ha.. Jag tycker att om man vill skriva speciellt något negativt så kan man ju ha med sitt namn? För att stå för sina åsikter och allt...

Om man nu tycker att jag är en fjortis så fine för den men då kan man ha med sitt namn i alla fall. Man måste ju kunna stå för sina tycken.. Så, ungdomens avundsjuka är så jävla tråkig.. Varför kan man inte bara låta andra vara, hålla de negativa inom sig. Ingen är perfekt, ingen är snyggaste, ingen ser bäst ut.. Alla är speciella på sina egna sett..

I fortsättningen så kan man ju skriva sitt namn, för jag tycker bara det är löjligt att man inte står för sina åsikter.. Sen kan man ju söka upp adresser och sånt men det är så tråkigt..

JAG HATAR DENNA AVUNDSJUKA....


Ha en bra lördagkväll, puss!


I morgon får jag träffa er, känns underbart. Kärlek!

 

 


Kommentarer
Postat av: Karolina

Jag älskar dig!

2010-12-25 @ 20:09:00
Postat av: Anonym

du är sjukt fin, inte alls någon fjortis!

2010-12-25 @ 20:52:51
Postat av: Ebba lindgren

linda du är helt perfect !

lyssna inte på såna töntar dom snackar bara massa skit !

älskar dig kusin :*

2010-12-25 @ 23:29:39

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0