SKOLAN DÖDAR

Sitter just nu och har b-språk. Det är så tråkigt att jag bara vill gå hem och sova. Snart är sista veckan slut alltså den riktiga. Vi har  två dagar nästa vecka då vi ska julpyssla, baka pepparkakor och bara mysa. Hoppas det blir riktigt sköna dagar för har ingen ork till annat. Har mina två sista prov idag och hoppas dem går bra, jag orkar inte plugga om allt till i morgon..

Idag blilr det att träffa Anna om hon orkar för hon är sjuk min lilla gumma, krya på dig älskade vän! Ska ta och stänga av data och fixa det sista på tidningen som ska vara inlämnad idag, hoppas den blir bra, tycker den verkar bli helt okej. Ha en bra Torsdag, puss ♥

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0