MYS FREDAG

Hejsan på er alla!

Har nyss kommit hem från tunapark har vart där med syrran och inhandlat lite julklappar. Hade det jätte mysigt och sen tog vi en fika på wayne's, gott.

Ikväll så är man bjuden hem på middag hos Karolina med några tjejer, kommer bli otroligt trevligt. Runt halv tio ska vi ta bussen in till stan för att kolla på "nattcupen" en fotbollscup som börjar 22.00-07.00. Jag ska dock inte kolla på hela för det skulle jag aldrig orka, men roligt att träffa lite folk och skönt att vara ledig en helg från allt festande.

Men ska ta och börja städa lite sen fixa mig innan jag drar mig vidare till Karolina, kanske bloggar lite senare. Ha en bra och mysig fredag, pussar till er.!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0