Mot skolan

Har precis fikat klart mig och ska röra mig till skolan. Ska lämna in lite bilder och sedan trätta dem bästa tjejerna som jag har saknat så den vecka jag var borta. Ska säga hejdå till älskade Tove som åker utomlands i 5 veckor... Är jag avundjuk? Nej inte ett dugg... Fast JO!!

Har bara tagit del lugnt på dagen och slappat till en film. Mamma kom hem på lunchen så vi åt lunch tillsammans. Har duschat och fixat mig lite.. Är redo för att åka till skolan nu, men ska dock inte ha någon lektion, skönt! Tänkte bjuda på llite bilder som jag tog nyss. Så skönt att vara hemma då man har allt, sitt egna!

Puss ha en bra dag! Hoppas på att Rinat kan färga mitt hår idag, wihhooo!



Ehm... Ja? trött på att vara gullig med ett leende? hahahaha


Kommentarer
Postat av: SingelTjejen

Allt bra?? :)

2010-12-09 @ 19:19:09
URL: http://mariamdelyx.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0