LUCIA

13 december, ett av de finaste på hela julen, Lucia. Det är så underbart vacker. Va tärna i skolan idag och det gick faktiskt jätte bra. Brände mig lite då stearinet av ljuset rann ner på min hand. Fint och kul var det, en väldigt stor sak som man kommer minnas sista året på Skiftinge.

Allt blir i alla fall inte som man tänkt sig. Folk ändras, jag ändras, allt runt omkring oss ändras. Ibland hinner man inte riktigt med, är det såna smällar som man får ta? Det kan bli jobbigt efter ett tag, hur ska mna kunna tänka bort det liksom? Det är i ens huvud hela tiden. Man får försöka att fokusera på sitt och tänka om..

Nu ska jag återgå till mitt underbara plugg som idag faktiskt är underbart, har gått så jävla bra så idag älskar jag det! Ha en bra lucia kväll, hugs!



sommar

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0