In Germany

Sitter just nu inne i Lisas systers rum för hon pluggar. Lisa är den tjejen som jag bor hos nu när jag är pá mitt projekt i Tyskland. I morgon är det tvá och en halv dag kvar tills man áker hem till Sverige, gud sá skönt!

Vi kom hit i mándags natt och dá hade dem tappat bort allas väskor sá lärarana har fátt köpa kläder till oss och allt.. Igár bröt jag ihopp. Tror jag grät i tre timmar, ville bara hem. Alltsá allt i väskan är kanske borta för evigt? Jag klarar inte av den tanken. Sen vill jag hem till min familj, hundvalpar och mina vänner. Detta är inget för mig!

Har blivit sjuk under resans gáng men familjen jag bor hos är underbar! Lisa som är lika gammal som mig är hur snäll som helst, det är sjukt!

Nej nu fick jag tet sá ska dricka upp det innan maten, kanske blir ett inlägg innan man kommer hem till Sverige igen :)

HUGS!

Kommentarer
Postat av: Malin Wickström

gumman då <3 lider med dig o skanar sönder efter dig <3 hoppas att du kan njuta lite av de sista dagarna i tyskland <3 a lott of love to you from me, your Malin <3

2010-12-03 @ 19:09:37
URL: http://mwick.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0