Hemresa!

Sitter här och hostar och snuvar i väntan pá att fá sova. Visst fár jag sova men att bli sá där trött sá man kan sova. Har faktiskt lite resfeber sá kan nog bero pá det... Veckan i Tyskland har inte vart som jag hade tänkt mig. Trodde allt skulle bara flyta pá men det gjorde det visst inte.. Tror att eftersom jag blev sjuk blev allt jobbigare och trákigare. Men nu när man sitter här och tänker tillbaka pá veckan sá har den faktiskt vart väldigt bra..

Har dock längtat hem sá mycket som jag inte trodde jag skulle göra. Ögonen kommer att fyllas med tárar dá jag ser familjen stá och vänta pá mig vid centralstationen i Eskilstuna. Men det är bara rent av glädjetárar.

Nu ska jag fortsätta att snacka lite med mina vänner pá msn och sen blir det nog att sova nágra timmar. Bussen gár kvart i tre sá jag ska gá upp kvart i tvá.. Ha en bra lördagskväll för det har jag haft!


Kyss ♥

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0