31a December - NYÅR

Halloj!

Sitter här alldeles nyvaken och ska snart börja fixa i ordning lite inför dagen. Ska hem till Michelles mamma runt ett då hon ska plocka och färga våra ögonbryn, hoppas på ett bra resultat, men de tror jag. Efter det ska vi ta bussen hem till Rinat där vi smått börjar fixa oss inför middagen med tjejerna ikväll, vi är 10st underbara tjejor som ska äta. Sen hela kvällen och natten blir det självklart fest, hoppas på att man hittar någon som är grym!

De dagarna jag inte bloggat har jag shoppat en massa på mellandagsrean och lite sånt, gjorde typ tre inlägg men mitt internet är cp.. Så allt togs bort och så. Men det funkar då man inte lägger upp bilder.

Nu är min kära vän Anna i Thailand och har det bara för underbart skönt, jag är väldigt avundsjuk. Men gud så jag kommer sakna henne, tänker på dig gumms!

Aja ska ta och börja med det jag igentligen ska göra, hoppas ni får en bra nyårsafton med mycket festande och skojsigt!


förra årets nyår!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0