26e December 2010

Godmorgon på er!

Hade nyss skrivit en inlägg som jag inte kommer att skriva om.. Det blir alltid så här hatar vårat internet.. Ska i alla fall ner på stan snart för att möta upp Karolina och Beck. Kommer gå på mellandagsrean och hoppas på att man hittar något. Efter det tar man bussen till mormor och morfar för att äta middag med släkten, mysigt.

Sover hos Rinat ikväll så blir nog inte så mycket bloggande. Min dag kommer nog blir underbart bra iaf! Ska hoppa in i en dusch nu så ni kan få kolla på lite julbilder från julafton och gårdagen i Stockholm hos min bror.

Ha en bra Söndag!


outfit julafton.

mormor & Elliot

morfar, Jenny, mormor & Elliot

moster & Malte

Malte

jag

Stockholm

Stolt faster och Milo

Nej måste hoppa in i en dusch nu, puss!


Kommentarer
Postat av: A

Linda <3

2010-12-28 @ 09:50:06

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0