24e December 2010

God Jul på er!

Har ni sovit bra? Jag sov jätte bra fram till klockan tre då jag vaknade av att jag var kissnödig och kunde därefter inte somna om förrän halv fem.. Vaknade sedan runt åtta och då käkade jag julfrukost med mamma och pappa och öpnnade två julklappar, mys!

Dagen idag ser väldigt lugn ut, ska till moster runt halv tre och där förblir vi hela kvällen med god julmat, paket öppning, kalle anka och bara massa mys. Kommer bli en underbar jul. Hoppas ni också får en jätte bra julafton.

Återkommer nog i morgon och ska även snart fixa en ny design så ni vet!

GOD JUL ♥


 

 


Kommentarer
Postat av: en som inte är fjortis

haha vad fjortis du är ;)

2010-12-24 @ 17:43:13
Postat av: Anonym

2010-12-24 @ 18:02:30

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0