Vad förstår du inte?

Jag säger till dig att inte smsa honom? Det första man får höra är att du ditt äckel har smsat honom! Kan du inte låta honom vara du vet vilka konsekvenser du kommer att få. Det är inte så svårt att låta min kille vara när du har kille själv. Shit, lilla gumman du skämmer ut dig själv!

Aja.. Snart kommer Michelle och Anna som ska hämta lite saker dem glömde hos mig förra helgen. Ska eventuellt åka till sjukhuset idag med min infektion i naveln.. Det kommer ur massa saker ur båda mina hål.. Haha har tagit ut smycket iaf. Ikväll blir det att vara med min underbara älskling. Vi ska kolla film och bara mysa.

Har inte så mycket mer att skriva förutom att "du är en omogen tjej som vill förstöra för andra."

Pusshej!

 

 


Kommentarer
Postat av: lovisa

mycket fin bild !

2010-08-20 @ 11:41:21
URL: http://lovisaroos.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0