Taxinge Slott

Ja igår så åkte jag, mamma och pappa till taxinge slott och fikade. Det var super mysigt och fick även med mig en lite påse med karameller.

Det var inget billigt fik men det var väldigt mysigt att bara umgås och prata. Tänkte dela med mig av lite bilder. Dock så var mammas kamera död och Jennys kunde jag inte låna. Så fick ta mammas gamla.. Men bilder blev det iallafall.


min goda efterrätt

mammas goda efterrätt

min feta macka som jag delade med mig av till alla getingar..!

ingen höjdar bild på mig inte...


älskar er, mamma & pappa ♥

Jag & pappa. Snacka om att verkligen inte fastna på bild...

?

mummma!





Ja det var lite bilder. Vill bara tacka ELin Sundin för allt. Underbart att vi är vänner igen och att vi kan prata ut nu, det är så skönt. En massa kärlek till dig ♥

 


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0