SJUK = KEBAB

Ja som sagt så mår jag lite bättre idag fast fan morgonen var VÄRST.. Har ju vart sjuk sen typ måndags och hade feber i skolan igår men kändes lite fel att vara hemma första veckan, käns som om lärarna ah ni kanske fattar? Men idag är jag inte bara förkyld utan hostig har jag blivit också.. INTE OKEJ!

Pappa ska snart köpa kebab så jävla sugen så det finns inte, gud så gott det kommer bli, mumma! Haha. Sen idag blir det en tråkig fredag, bara vara hemma och ta det lugnt. Men jag måste ju orka festa i morgon. Då blir det fest hos Elin, prima!

Nu ska jag kika film, ha det bra pussar!


sommar bild, saknar

 

 


Kommentarer
Postat av: Maria

puss bääbisshh<3

2010-08-27 @ 17:43:47
URL: http://diez.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0