Sitter hos älsklingen

Kom nyss till min älskling vi ska kolla film och bara mysa. Ska även gå förbi Elin som har fest och bara kolla läget. Kan vara skönt att gå ut lite.. Vad ska ni göra ikväll då? Festa sista dagen innan sommarlovet är slut, eller bara ladda inför skolan med en mysig hemma kväll?
Jag hoppas ni väljer rätt för er själva, det känner jag att jag gjort i alla fall, haha..
Men skriver kanske senare, ha en bra kväll mina kära läsare och tack för alla kommentarer, ni är så söta! Svarar så fort jag kan ♥
gammal bild, älskar dig♥

Kommentarer
Postat av: Anna Le

sv: ja visst är hon, en vacker liten söt ängel som kom till jorden! <3hihi

puss linda min gulliga tjuriga bebis!

2010-08-22 @ 03:50:32
URL: http://aaannnnaale.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0