Miss you love

Sitter här vid datan har nyss kollat en väldigt gammal film, Romeo and Julia. Den är så bra men gud så man gråter, så hemskt i slutet. Men när man va lite och brorsan kika på den så fatta man inte så mycket, men nu när man är sina år är det en helt annan sak.

Aja igår kväll gick jag och Simon till willys och handlade en massa god saker, kollade ice age 3 och sen en till film. Sen ringde Anna så vi tog moppen och mötte sötnosen som hade en fet kebab med sig hem, hehe. Vi tre la oss framför tvn och kikade film medans Anna käkade. Tillslut vet jag inte vad som hände, både jag och Simon blev galna, så jag låg på golvet och skrattade osv.. Hehe men mysigt va det. Jag och simon gick in till rummet senare och snackade sen somnade vi runt halv fyra tror ja.

Försökte väcka honom runt halv elva men svaret blev "VÄCK MIG TOOLLLVV!!" så jag la mig på sidan och tjura en stund tills jag hörde att Anna va upp så jag gick in till henne. Vi låg i hennes säng och snacka sen hämta jag min Ben & Jerry's och moffade i mig de lilla som va kvar. Jag och Anna stack vid halv ett och handlade frulle på willys sen satt vi och käka. Simon vaknade runt halv två, haha.. Vi duschade och sen drog jag vid fyra.

Vill tacka både Anna och Simon älskling för en underbar natt och dag. Ni är underbara jag älskar er massor ska ni veta!♥


LINDA ♥ SIMON ♥ ANNA  ni är guld

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0