MIN DAG

10 augusti 1995 klockan 13.30 föddes lilla jag. Idag blir jag 15år och är dock inte så liten längre, hehe!

Mamma, pappa, Jenny och Markus väckte mig runt nio, men hade vaknat runt halv nio för våran hund är galen så kunde inte somna om träligt nog.. Dem kom in med en massa presenter och självklart har jag tagit bilder som jag tänkte visa er nu!



skit snyggt iphone skal -   från mamma


vita låga converse -   från mamma

3par trosor -   från mamma

en t-shirt -   från Jenny

en jätte fin ring -   från Jenny

ett par jeans -   från pappa

Fick även en iphone av pappa men den kommer på Torsdag för vi har fixat den med comviq. Fick även några muggar och sånt som jag samlar på av mamma!

Vill tacka så mycket för de fina presenterna, jag är mycket nöjd, älskar er ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan fin blogg:-)

Ställer två par frågor jätte tacksam för svar! Här kommer dom:

Jag åker bort snart och undrar vad som skulle passa bra om jag köpte en grej till min pojkvän?



Och vad brukar du kalla din pojkvän för nått?:-)

Tack i förhand! Kramis:)

2010-08-11 @ 00:17:55
Postat av: anna le

det är lugnt gumman,hoppas du hade en otrolig underbar dag.PUSS JAG ÄLSKAR DIG OCKSÅ <3

2010-08-11 @ 11:55:34
URL: http://aaannnnaale.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0