Middag med mamma och pappa!

Har precis käkat middag med mamma och pappa, vi käkade grillat och det var nog det sista för sommaren. Skönt det för nu vill jag börja äta tacos på helgerna och till frukost, hehe!

Runt sex så började sex and the city på tv och slutade vid åtta, de var alltså filmen. Jag älskar båda filmerna och serierna, dem är så underbara. Man vill bara smita in i deras liv, haha. Dem har det så bra igentligen. Iallafall efter filmen fick jag ett litet ryck, jag skulle fixa en sak till Simon. Men han får den nästa vecka för då kommer den. Det är ingen stor sak men ni får veta det då.

Jag tänkte nu ta mig ett varmt bad och hoppas på att jag blir firskare till i morgon. Hostar inte så mycket nu så det är ju skönt!

Vi hörs senare, love ♥


en bild från nu

 

 


Kommentarer
Postat av: S A N D R A

fin bild :)

2010-08-28 @ 00:11:49
URL: http://ssandraewelina.blogg.se/
Postat av: linnea

du har fått riktigt snygg design och header!

2010-08-29 @ 13:00:39
URL: http://ccupcaake.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0