Ljusbrunt - SVART

Haha färgade nyss håret typ.. Har inte blåst det torrt än men ah det är väldigt mörkbrunt, så nu hoppas jag på att mina blonda slingor är borta för det va så j*vla fult.. Haha..

Ni kan få se i morgon då jag kanske fixar till det lite. Ska nämligen till stan med min älskling, ska byta lite saker sen shoppa lite nytt till min garderob. Shoppade lite i stockholm som jag tänkte visa i morgon, om jag inte orkar ta bilder ikväll, ska även byta en tröja från gina som köptes i stockholm. Trodde den skulle vara kortare så tog en i M men ska byta till S.. Den blev så uppblåst, hahah!

Aja nu ska jag nog snart krypa ner i soffan med en fet mango och nörda sex and the city. Kommer nog somna tidigare idag för jag är värst trött..

Godnatt alla bebisar!


typ så mörkt som jag hade förut, haha.. kanske till och med mörkare :O

Kommentarer
Postat av: michan

blev skit bra linda! pussis<3

2010-08-16 @ 23:12:35
URL: http://michelleive.blogg.se/
Postat av: Anonym

blev riktigt fint :

2010-08-16 @ 23:18:48

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0