Läkaren

Har nyss vart hos doktorn och dem sa att det såg bra ut. Men det kunde bli värre och om det blir det ska jag in igen. Dem tvätta rent det och det gjorde skit ont... Men aja fick med lite saker hem så hoppas det blir bra så jag kan ta hål igen sen, haha!

Det är så fint med hål i naveln, älskart! Men ska inte ta på samma ställe som jag gjorde för ett år sen. Dem har smuttsiga nålar och allt är så jävla B där. Men jag hittar nog ett bra ställe sen.

Nu ska jag hjälpa mamma med maten sen hjälpa henne lite ute innan jag hoppar in i en dusch för att senare åka till min älskling!


man kan väl förlåta? eller?..

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAA LINDA MAN KAN FÖRLÅTA!

hon är bara så dum i huvet som håller på med simon.

Men kom ihåg att det är han som är DIN!

han är DIN! han kommer aldrig släppa dig!

kom ihåg det! han är bara din.

2010-08-20 @ 12:55:53
Postat av: michan

Linda, ta hål på stubb och lugg! super bra :D puss<3

2010-08-20 @ 17:35:02
URL: http://michelleive.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0