LAGER 157

I går kväll så sov jag hos Simon. Anna kom hem runt nio/halv tio tror ja. Vi käkade godis, chips och kollade två filmer, det var  en massa mys. Fast i sista filmen i slutet gick jag in i en dusch  eftersom jag skulle till lagre 157 idag. Jag och Simon somnade runt halv två eller nja han somande runt ett, min älskling är så söt när han sover ♥ Kommer kännas sjukt konstigt att sova utan honom i natt, sov där lördag-söndag-måndag och sen tisdag-onsdag. Ni ska bara veta hur mycket jag saknar han nu, det är obeskrivligt!

Aja klockan ringde runt elva fast dock hade jag redan vaknat då pga av min navel, har tagit ut min percing för den typ sköt i från.. Så väckte Anna kvart över nio, käkade frukost, bytte om sen stack vi och hämtade upp söta Erika men blev kvar där en stund för Magnus skulle fixa lite saker. Runt två stack vi till Lager 157 där vi shoppade en massa, min älskling fick lite också, haha!

Aja nu ska jag sitta här och gråta för min navel, skriver senare ha en bra kväll, kan fortfarande inte lägga över från min iphone..

Puss!

det är du som gör mina dagar,
jag älskar dig.

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0