LA REDOUTE

... Är ett jävla skit ställe att beställa ifrån vill jag bara säga! Jag beställde ett par converse den 2a maj nu ivår och det skulle ta mellan 5-10 veckor. Dem sa klart och tydligt i telefonen att dem skulle komme i mitten av JULI!? Vad fan äre nu, augusti tom??

Aja, mamma ringde dit nyss dem bara "Oj, det har blivit fel i beställninge lallalaa.. "... Mamma fixa så jag får dem för 350kr. Haha rätt åt er äckel..

Aja nu orkar jag inte dampa mer.. Ska snart käka foood sen ska jag ut och springa osv. EFtersom jag var så lat i morse. Skulle ju ut och käka med gullegrisarna men det blir i morgon ist. Ska även på bio med Simon efter vi käkat sen sover jag hos honom, mys!♥

Ha det så bra så länge, skriver senare!


de blonda tiderna, är inget att minnas, hahaha!

 

 


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0