Hos bebisen

Godmorgon!

Sitter här nyduschad hos Simon. Vi vaknade runt halv elva eller ja då väckte jag han, orkade inte ligga kvar där och vara hungrig, haha.. Så vi käkade typ vid elva en billys, mumma. Sen gick jag in i en dusch för han skulle laga mer mat..

Ska snart gå hem till Elin och fixa lite saker, sen drar man hem vid fyra med mammi! Ska ut och springa ikväll så jävla fint väder, blir nog ett dopp i poolen sen får vi la ta och se vad kvällen/natten bjuder på.. Vill till donken i natt, ska ringa min svarta taxi, haha..

I morgon ska jag träffa Tove, länge sen kommer bli underbart!

Nu har Simon duschat klart så ska börja fixa mig lite, pussar till er! ♥

 


söta Hojin

Maria, Hojin och Anna, sötnosar!

Cattiz & Jag, puss på oss♥


Kommentarer
Postat av: cattizzz

hahaha bilden på mej dödar:(

hahahaha du ska bara vara tyst när det gäller suddiga bilder! pusssss love u

2010-08-05 @ 13:51:44
URL: http://katinkamadelene.blogg.se/
Postat av: sanna suomela

härliga bilder linda! :)

kika gärna in i min, vad tycker du om de nya sakerna jag inhandlat? kommentera gärna :) ha en fortsatt bra kväll :)<3

2010-08-05 @ 16:51:23
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0