HAPPY

Wihoooo! Det kom upp en liten sak då jag stoppade in min iphone i datan! Så nu har jag lagt över bilder och alla videor från the voice. Fan vad kul! Men jag vet fortfarande inte hur fan jag ska fixa så jag kan ladda hem program eftersom jag har gjort ngt tröga jaa...

Aja tänkte dela med mig av lite bilder!



present-  två fina armband som jag fick av Michelle, Anna och Maria, tack ♥

present-  ja ett par string trosor och ja kondomerna.. Haha fyller man 15 så. Tack igen tjejer, de va kul! :P

Annas mobil efter åfesten, hahaha. hur lyckas hon?

Michelle på tåget till Stockholm (the voice)

Anna och Anna, sötnosar!

jag och älsklingen♥

ego...

fikat på lager 157, mummmmaaa!


Aja, orkar inte ladda upp med, nu ska jag snart hopppa in i en dusch efter solningen, puss♥

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0