Första dagen.. AVKLARAD

Ja det gick väl helt okej. Schemat är också helt okej, lite rörigt men man kommer nog in i det efter ett tag! Slutade vid elva och då åkte jag och Rinat ner på stan för att  käka på ming, skulle käkat med Jesper och dem men de slutade så tidigt, haha..

På min träffade vi på Henke och hans polare sen kom  Karolina, Beck, Clara och Hanna fast hon gick efter en stund. Men efter jag och Rinat käkat satte vi oss med dem sen kom Anna och Hojin in och snackade lite. Det var jätte mys och väldigt trevligt vill jag lova!

Gick på stan ett tag med dem och så, sen drog jag och Rinat iväg och sola. Det var as skönt. Sen gick vi hem till henne och bara pratade ut, mys!

Lite bilder från dagen kanske inte sitter fel?


tråkigt i skolan...

Beck och Rinat

en söt bild på Rinat

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0