Fest

Godmorgon!
Kan börja med att berätta att festen igår blev lyckad fast fick cykla hem i regn och det var inte det roligaste.. Fast fick fint sällskap hem av min pojkvän. När vi kom hem hit så var det fullt hus men sen blev det lugnt, haha. Anna hade en liten fest och de va ju kul. Haha men jag och Simon tog ett varmt bad ist för vi frös efter cykel turen i regnet..
Nu på morgonen så har vi käkat frulle och badat igen, haha. Simon ska iväg och fika nu så jag är med Anna. Ska hjälpa henne att städa lite så hon slipper göra allt själv!
Hoppas älsklingen kommer hem hit innan jag drar, saknar han redan fast han gick för 2minuter sen!
Men skriver senare, pussar till er!♥

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0