D A M P

Jag fattar inte hur jag ska lägga över filmer och bilder från min iphone.. Jag ville dela med mig av the voice och sem självklart visa mina presenter som jag fick av Michelle, Anna och Maria.. Aja får väl dampa ett tag till innan jag kan dela med mig av dem!


Igår så mötte jag och Simon, Anna som hade vart på bio, vi kom dock lite sent så hon va typ hemma, haha.. Aja sen skulle jag och Anna bakat kladdkaka men vi orkade inte så vi gjorde ansiktsmask och pratade ut lite, det var väldigt skönt! Simon satt och nörda vid datan.. Sen drog han med mig till köket så han kunde göra en kladdkaka, hahaha! Sööt! Den blev helt okej..

Aja ska ringa Tove efter jag käkat, måste fråga hur man gör...

EN VECKA TILL SKOLAN BÖRJAR, USCH!!!


älskar dig otroligt mycket, mer och mer för varje dag som går ♥

Kommentarer
Postat av: Toveeeee

Om du sätter i sladden i datan och kopplar in iphonen så kommer en ruta upp, typ " importera bilder och filmer" busenkelt :D

2010-08-16 @ 21:38:14
Postat av: mr. cing chang chong

Han förstör för oss!!

2010-08-19 @ 12:31:38

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0