BAD UPDATE

Godmorgon!

Igår hämtade jag ut min iphone och nu har även mitt nummer överförts, så nu kan jag göra allt med den.. Fast Tove måste hjälpa mig med en massa saker, hihi..

Igår så var jag även på åfesten, väldigt överskattat men vad är det som händer annars i eskilstuna då? INGENTING!.. Men trevligt var det iallafall..

Idag ska Michelle och Anna sova hos mig, kommer bli så jävla mysigt. Ikväll ska vi cykla till åfesten igen, haha. Sen ska vi cykla hem igen. I morgon bär det av till Stockholm runt två för att sedan på kvällen gå på THE VOICE! SOver sedan hos brorsan i stockholm, kommer bli as nis!

Aja nu ska jag smsa Anna och Michelle och höra vad dem gööör. Pussar till er ♥


 


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0