Andra dagen- avklarad!

UTFÖRT!

Ja kom hem för en timma sen från Simon, va hos han ett tag det var mysigt fast han sov en stund sen busade vi, skratta osv, hehe. Innan det var jag i skolan och det gick bra fast jag är ju typ sjuk så det var ganska jobbigt. Ont i halsen och snuvig är inte så skön, inget smakar bre heller då man ska äta något..

Jag och Rinat gick på stan ett tag efter skolan, fick med mig ett par örhängen och en ring som jag tänkte visa er lite senare! Vi pratade lite och så. Hoppas jag får mina pengar i morgon för då ska jag sola igen sen ska jag shoppa lite. Behöver lite nytt smink, lite tröjor osv. Kanske ska kika efter ett par jeans till? Men jag vet inte. Snart är det den 28onde och då kommer mina höga vita converse, love ♥

Aja nu ska jag hjälpa mamma lite med maten sen ska jag baka chokladbollar, mummmma!!

 

 


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0