7e augusti 2010

Godmorgon!

Ja igår kväll blev väldigt lyckad och ikväll kommer det bli en lugn kväll, men vad ska man hitta på?

Fick två söta kommentarer..

SVAR: Den hårfärgen jag har är inte OKEJ enligt mig.. Jag färgade för ungefär 3 veckor sen chokladbrunt.. Men sen har man badat i poolen och vart i solen, så nu har typ mina blonda slingor kommit igenom så det är typ ljus brunt men jag ser det som grönt.. Så fort sommaren är över ska jag färga mörkbrunt så inte håret utsätts av solen..

Tack för kommentaren

SVAR: Så som jag fixar mitt hår är inte svårt.. Jag kan försöka skriva så du förstår, hehe.. Jag duschar alltid mitt hår innan jag fixar det, när det är blött fixar jag så det bli mittbena och sedan låter det självtorka ett tag innan jag blåser det tort.. Sen har jag som lite ut böjningar i mitt hår som jag plattar ner med då hjälp av en plattång.. Ska jag iväg på någon fest brukar jag locka lite i luggen så man slipper ha den i ögonen och sen ser håret bara mer fixat ut!

Hoppas du är nöjd med ditt svar och det var en urgullig kommentar!


Nu ska jag iväg och fixa lite saker med mamma, så jag skriver när jag har tid senare. Pussar till er!


Ser inte mig själv i det där håret längre, hehe.. Men jag skulle inte tacka nej till den snygga hårfärgen...

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0