6e augusti 2010

Godmorgon!

4a dagar kvar...

Ja igår vid elva tiden kom Wille och hämtade mig, vi åkte in till stan och hämtade Rinat och Elin. Dunkade musik och drog till donken. Haha ja där skämde vi ut oss rejält, men vad gör det? Aja efter vi åkt dit åkte vi bort en bit sen tillbaka och skulle handla en cola, så haha ja det va också kul..

Kom hem runt två och somnade runt halv fyra, skapligt trött vill jag lova!

Får se om jag orkar ta mig till Tove annars blir det att ligga vid poolen hela dagen och bara schteekaa, det gillas verkligen!

Aja nu ska jag ut i solen, pussar till er!♥

 

 


Kommentarer
Postat av: Alicia

Du har jättefin blogg!:) kram

2010-08-06 @ 12:06:56
URL: http://alicialarssoon.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0