4e augusti 2010

Godmorgon!

Gud vilken natt säger jag bara, haha. Hade världens konstigaste drömmar och sen vaknade jag vid sex, somnade om halv sju.. Sen var det nån jävel som knacka på HALV 12! Klart att hundarna börja skälla, men aja man kan tacka den som knacka på ändå för annars hade jag sovit nu med.. Inte bra!

Jag ska sticka ut och springa så fort det slutar regna, tänker inte springa i regn, tror jag.. Sen ikväll ska jag ut och käka sen hem till Hojin eftersom hon fyller år. Hon ska ha grillfest men jag ska ut och käka innan så går dit och festar ist, haha! Sen sover jag hos Simon, myyys!

Aja har inget mer att skriva just nu, tror jag.. HAHAH tråkigt inlägg men det är morgon vad förväntar ni er? Va? Skoja, pussar till er♥


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0