3e augusti 2010

Godmorgon!

Ja nu ska jag snart dra iväg till min moster och vara barnvakt till mina små plutt kusiner, dem är så mysiga. Det var dock en gång då jag var barnvakt och lilla Elliot var sjukt ledsen, då fick jag panik och visste inte vad jag skulle göra.. Fast jag tog han till lekrummet och sen fick man skämma ut sig rejält för att han skulle bli glad.. Men man lyckades iallafall, hahah!

Ikväll ska jag nog ut och äta med Michelle och Anna på ming, kommer bli väldigt mysigt tror ja. Vi skulle nog käka runt halv sju, sju..

Nu ska jag klä på mig för snart kommer moster och hämtar mig, ha en bra dag mina kära läsare, pussar till er!♥


HAHHA jag bjuder på den.. Inte lång tid kvar till skolan börjar, 20dagar.. FAN!


Svar till kommentar:

Hojin: Jag älskar dig med, hahaha nej inte jag heller, klockren! Puss på oss tre

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0